SIŪLOME DARBĄ BUHALTEREI,

kuri norėtų prisijungti prie FINDIR kolektyvo ir vesti kelių tvarkingų įmonių buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės.

microsoft-dynamics-nav-integration-logo (1).png

Dirbame su pažangia apskaitos programa NAVISION (MS Dynamics NAV). Taikome modernius IT sprendimus, kurie sumažina rutininio darbo krūvį. 

Tvarkome sėkmingų, daugiausia paslaugas teikiančių įmonių apskaitą.

Sudarome galimybę dirbti lanksčiu darbo grafiku ir dalį laiko nuotoliniu būdu. Nuolat dalyvaujame apskaitos ir mokesčių seminaruose, domimės naujovėmis, skatiname darbuotojų tobulėjimą.


Tikimės,

kad naujoji komandos narė turės išsilavinimą buhalterinės apskaitos, finansų ar ekonomikos srityje ir bent 2 metų patirtį dirbant buhaltere. 
Gebėjimas dirbti apskaitos programa NAVISION ir geras užsienio kalbų mokėjimas (anglų, rusų) būtų didelis privalumas. 
Tikimės, kad buhalterė bus orientuota į rezultatą, gebės savarankiškai planuoti savo darbo laiką ir norės tobulėti finansų srityje.

SIŪLOME:

  • konkurencingą atlyginimą priklausantį nuo rezultatų ir pasirinktos darbo apimties;

  • laisvę savarankiškai planuoti savo darbo krūvį ir laiką; 

  • profesionalių kolegų pagalbą ir konsultacijas;

  • nuolatinio mokymosi ir tobulėjimo galimybes;

  • darbą patogioje VILNIAUS miesto vietoje su nemokama parkavimo vieta.


computer-contemporary-desk-1036841.jpg

CV@FINDIR.LT

Atranka vyksta iki 2019 m. vasario 28 d.